Wil jij online jouw zakelijke doelgroep bereiken? In dat geval is adverteren op LinkedIn een goede optie. Of je nu een belangrijk nieuwtje, een gave video, een inspirerende blog of een vacature wil delen, het kan allemaal! Maar adverteren op LinkedIn met onvoldoende kennis kan leiden tot te dure conversies, afgekeurde advertenties, onvoldoende resultaat, gebrek aan inzicht, verkeerde metingen en het trekken van verkeerde conclusies.
Op LinkedIn kun jij jouw advertenties specifiek targeten op basis van b.v. functietitels van jouw doelgroep, het aantal jaren werkervaring of de branche waarin ze werkzaam zijn. Je huidige websitebezoekers opnieuw bereiken (retargeten)? Ook dat is mogelijk. Gelukkig weten wij alle laatste LinkedIn trends & ontwikkelingen om slimme LinkedIn campagnes op te zetten. En hebben wij de resultaten die bewijzen dat we echte groei kunnen realiseren!
Wij geloven dat we alleen voor groei kunnen zorgen als wij een organisatie en business echt snappen. Daarom starten wij een samenwerking met onderstaand stappenplan.
Ook al ben je (zelf) langer bezig bent met LinkedIn adverteren is het verstandig om een LinkedIn expert in te huren. Een LinkedIn Ads expert zorgt er o.a. voor dat je niet onnodig te veel geld uitgeeft. Wij zijn altijd op zoek naar hoe we die extra stap kunnen zetten om meer bereik en engagement binnen jouw doelgroep te realiseren.