Instagram is een van ‘s werelds populairste social networks. Het aantal gebruikers loopt naar een half miljard en het einde is nog lang niet in zicht. Met andere woorden: ook jouw doelgroep is in groten getale vertegenwoordigd op Insta. Ook biedt Instagram je de mogelijkheid om mensen op een andere manier te bereiken. Instagram is zeer visueel ingesteld. Dit biedt je de mogelijkheid om op een andere manier te adverteren dan op bijvoorbeeld GoogleAds of andere social platforms.
Op Instagram kun je op twee manieren jouw producten of diensten onder de aandacht brengen, namelijk via jouw overzichtspagina waarbij de updates in de tijdlijn verschijnen als ook in Stories. Het adverteren op Instagram kan met foto-advertenties, video-advertenties, carrouseladvertenties, slideshow advertenties en story-advertenties. Wat sluit het beste aan bij jouw doelgroep? Hoe krijg je ze in beweging?
Wij geloven dat we alleen voor groei kunnen zorgen als wij een organisatie en business echt snappen. Daarom starten wij een samenwerking met onderstaand stappenplan.
Ook al ben je (zelf) langer bezig bent met adverteren op Instagram is het verstandig om een Instagram Adverteren expert in te huren. Een expert heeft toch weer een hele andere kijk op zaken dan dat jij die hebt. We zijn altijd op zoek naar hoe we die extra stap kunnen zetten, om nog meer bereik en engagement realiseren.