Email marketing is een van de meest succesvolle marketingtools die je kan inzetten om conversie te vergroten. Zeker nu e-mail de gehele dag bekeken en verzonden kan worden. Met een sterke e-mail campagne kan je de doelgroep informeren over jouw bedrijf of dienst. Of dit nu massa- of gepersonaliseerde mailings zijn.
Je kunt bijvoorbeeld jouw doelgroep stimuleren tot herhaalaankopen, maar ook het bieden van klantenservice, aftersales services etc. Het grote voordeel van e-mailmarketing is dat het relatief goedkoop is. Veel bedrijven hebben de data al, dus start nu nog met een sterke campagne.
Denk altijd bij het opzetten van een email marketing strategie wat je wilt communiceren aan je doelgroep. En wat zijn je doelstellingen? Wil je een e-mail campagne opzetten om meer naamsbekendheid te genereren, service verlenen of om meer omzet te genereren?
Om succesvol te worden met email marketing doorlopen we de volgende fases:
Met een goede Email aanpak bereik je gericht je (bestaande) doelgroep met jouw diensten of producten. Neem contact met ons op om te ontdekken wat wij voor je kunnen betekenen. Maak een afspraak dan bespreken wij graag jouw vragen en wensen.