Er zijn veel verschillende analyse- en advertentiesystemen die allemaal data verzamelen. Maar hoe kan je deze data goed visualiseren en analyseren? Het antwoord hierop is Looker Studio (voorheen Google Data Studio). Met KPI’s als uitgangspunt laten we zien hoe jij je verhaal het best kan vertellen. Tijdens de training lichten wij alle mogelijkheden uit binnen Looker Studio.
Intake
We starten altijd met een intake hierin bepalen we gezamenlijk de doelen, het kennisniveau en de verwachtingen. Op basis van deze informatie maken wij de training op maat.
Interactieve workshop
Tijdens de training van 3 uur (1 dagdeel) leggen we aan de hand van een presentatie alles uit over Looker Studio. Het is een interactieve training dus er is ook voldoende ruimte voor vragen.
Naslagwerk en hulplijn
Na afloop krijg je de training presentatie opgestuurd, zodat je het nog rustig kan nalezen. Daarnaast zijn wij natuurlijk na de training ook nog bereikbaar voor hulpvragen.
‘Data is key, maar hoe kan je al deze data visualiseren en analyseren. Ik weet als geen ander hoe belangrijk het is om alle data inzichtelijk te maken binnen één overview. ’