Met jouw website kan je veel data verzamelen, tenminste als je de tags goed hebt geïmplementeerd. Google Tag Manager geeft je de mogelijkheid om snel en zonder hulp van een webbouwer pixels of gebeurtenissen te publiceren. Tijdens deze Google Tag Manager training leer je om te gaan met de tags en triggers, om op deze manier Google Analytics, Google Ads, LinkedIn en Facebook te verrijken met data.
Intake
We starten altijd met een intake hierin bepalen we gezamenlijk de doelen, het kennisniveau en de verwachtingen. Op basis van deze informatie maken wij de training op maat.
Interactieve workshop
Tijdens de training van 3 uur (1 dagdeel) leggen we aan de hand van een presentatie alles uit over Google Tag Manager training. Het is een interactieve training dus er is ook voldoende ruimte voor vragen.
Naslagwerk en hulplijn
Na afloop krijg je de training presentatie opgestuurd, zodat je het nog rustig kan nalezen. Daarnaast zijn wij natuurlijk na de training ook nog bereikbaar voor hulpvragen.
“Data is key, want door data krijg je een beter inzicht in het gedrag van bezoekers op de website en kan jij hier je online kanalen op afstemmen. Tijdens deze training neem ik jou mee hoe jij tags en trackingcodes kan implementeren zonder tussenkomst van een developer.”