Hoe werkt het advertentieplatform Google Ads? Welke zoekwoorden hebben het meeste zoekvolume? Hoe maak je effectieve campagnes? Of wil je weten hoe je meer resultaat kan boeken met minder budget binnen je bestaande Google Ads account? Tijdens deze Google Ads training maak je kennis met de tool, leer je hoe je pakkende advertentieteksten schrijft en ontdek je wat biedopties zijn om maximaal resultaat uit jouw budget te realiseren.
Intake
We starten altijd met een intake hierin bepalen we gezamenlijk de doelen, het kennisniveau en de verwachtingen. Op basis van deze informatie maken wij de training op maat.
Interactieve workshop
Tijdens de training van 3 uur (1 dagdeel) leggen we aan de hand van een presentatie alles uit over Google Ads. Het is een interactieve training dus er is ook voldoende ruimte voor vragen.
Naslagwerk en hulplijn
Na afloop krijg je de training presentatie opgestuurd, zodat je het nog rustig kan nalezen. Daarnaast zijn wij natuurlijk na de training ook nog bereikbaar voor hulpvragen.
‘Met mijn ervaring in online advertising deel ik tijdens de workshop praktische tips en tricks en beantwoord ik al jouw vragen over Google Ads. Ik help je om meer te halen uit je advertentiebudget en je doelgroep nog beter te bereiken.’