Tijdens de training E-mailmarketing ontdek je hoe je e-mail kunt inzetten om herhaalaankopen te stimuleren, loyaliteit te verhogen, klanttevredenheid te meten en customer support te bieden. Na de training heb je alle kennis om direct je huidige e-mail resultaten te monitoren en te verbeteren.
Intake
We starten altijd met een intake hierin bepalen we gezamenlijk de doelen, het kennisniveau en de verwachtingen. Op basis van deze informatie maken wij de training op maat.
Interactieve workshop
Tijdens de training van 3 uur (1 dagdeel) leggen we aan de hand van een presentatie alles uit over E-mailmarketing. Het is een interactieve training dus er is ook voldoende ruimte voor vragen.
Naslagwerk en hulplijn
Na afloop krijg je de training presentatie opgestuurd, zodat je het nog rustig kan nalezen. Daarnaast zijn wij natuurlijk na de training ook nog bereikbaar voor hulpvragen.
‘Emailmarketing is 1 van de oudere online marketing kanalen, maar kan nog steeds een belangrijke rol spelen in jouw marketing mix. In deze training neem ik je mee in hoe emailmarketing jouw kan helpen om je doelgroep/klanten op de juiste manier te activeren met emails.‘