Google Ads uitbesteden of zelf doen, dat is de grote vraag! De concurrentie binnen Google Ads groeit. Ook jij en ik gebruiken zoekmachines om online te vinden wat we zoeken. Die toenemende concurrentie zorgt ervoor dat jouw advertenties niet meer zichtbaar zijn op de eerste pagina. Sommige online marketing bureaus hebben de status van Google Ads Partner verdiend. Zij kunnen jouw account optimaliseren en zorgen voor rendabele campagnes. Zo krijg jij meer conversies, tegen lagere kosten. Op deze pagina vindt je alle informatie die nodig is om te bepalen of het beheer van je Adwords account uitbesteden aan een Google Partner voor jou een slim idee is.
Google Adwords uitbesteden of zelf beheren? Dat is de vraag! Adverteren in zoekmachines is niet makkelijk, want niet iedereen is ervoor gemaakt om elke week CPC’s, kwaliteitsscores en zoektermen te analyseren. Misschien ontbreekt het je wel aan tijd of kennis om de AdWords campagne te beheren. Of je bent gewoon op zoek naar een partij waarmee je kan sparren om de campagne naar een hoger niveau te tillen.
Toch kunnen we ons voorstellen dat je nog twijfelt of Google Adwords uitbesteden aan een externe partij wel verstandig is. Het vergt een investering, je geeft inzicht in jouw bedrijfsresultaten en halen zij wel het maximale rendement uit mijn campagnes? Om direct die zorgen direct weg te nemen: Wij leggen haarfijn uit waarop de kosten gebaseerd zijn, bespreken maandelijkse face to face de voortgang, leveren meetbaar resultaat én sparren eindeloos over de ideale inzet van jouw marketingbudget. Heb jij een vraag die jij direct beantwoord wilt hebben?
Je belt ons via 070 – 82 00 348
Eerst maar eens starten bij de basis: hoe werkt zoekmachine adverteren? Met een Google Ads campagne betaal je per klik voor een toppositie in de zoekresultaten van Google. Hierbij betaal je dus niks aan Google zolang er niet op je advertentie wordt geklikt. Klikt men wél, dan betaal je slechts een klein bedrag.
De prijs voor een klik varieert van €0,01 tot €3,00 per klik afhankelijk van de zoekwoorden waarop jij gevonden wilt worden. Door slim te adverteren in zoekmachines genereer jij relevante bezoekers naar jouw website, Uiteraard helpen wij je bij het kiezen van zoekwoorden die zorgen voor meer verkopen en contactaanvragen. Jij geeft daarbij zelf aan wat je maandelijks wilt uitgeven aan klikken via Google. Precies weten wat een Adwords specialist doet? Dat lees je hier.
De kosten voor het uitbesteden van Google Ads/Adwords bestaat uit 3 elementen:
In vergelijking met andere online marketing bureaus hanteren wij zeer vriendelijke tarieven. Omdat wij iets kunnen wat jij (waarschijnlijk) zelf niet kunt, betekent niet dat wij daar bergen geld voor moeten vragen. Wij verdienen onze boterham graag op een eerlijke manier. Hierdoor maken wij adverteren binnen zoekmachines voor veel organisaties toegankelijk! Afhankelijk van het aantal campagnes, advertenties en zoekwoorden bepalen we hoeveel tijd onze SEA specialisten nodig hebben om jouw account in te richten en te optimaliseren.
Veel bureaus geven je nauwelijks of zelfs geen inzicht in de resultaten. Bij ons gaat dat anders. Allereerst maken wij het account aan op jouw naam en voegen wij onszelf daaraan toe. Zo kan jij live meekijken wat er allemaal ingesteld staat en hoe wij jouw Google Ads campagnes hebben ingericht.
Daarnaast hebben we een zeer overzichtelijk live rapportage-dashboard. Hiermee heb je 24/7 inzicht van alle online marketing resultaten. Wij koppelen deze rapportage niet alleen aan Google Adwords, maar we koppelen ook Google Analytics en Google Search Console voor je. Zo heb je ook inzicht in hoe jouw website presteert in de organische zoekresultaten.
Deze rapportage nemen we elke maand LIVE met je door, want wij vinden het belangrijk dat je op de hoogte bent van jouw eigen online marketing resultaten! Zo kan jij sturen op kosten en conversies.
Wij zetten een Google Ads campagne voor je op, stellen de advertentiegroepen, trefwoorden en trefwoordcombinaties voor je in (uiteraard in overleg met jou) en ontwikkelen enkele effectieve advertenties voor jouw product/dienst. Daarnaast stellen we het budget en de maximale kosten per klik voor je in. Wanneer de campagne draait monitoren we continu hoe de campagne loopt en sturen we waar nodig bij.
Jij krijgt waar voor je geld, want jij kiest voor een betrouwbare partner die waarde hecht aan transparantie en veel persoonlijk contact. Wij maken graag tijd vrij voor een persoonlijke en vrijblijvende kennismaking.