Waarom Google Ads uitbesteden?
Google Adwords uitbesteden of zelf beheren? Dat is de vraag! Adverteren in zoekmachines is niet makkelijk, want niet iedereen is ervoor gemaakt om elke week CPC’s, kwaliteitsscores en zoektermen te analyseren. Misschien ontbreekt het je wel aan tijd of kennis om de AdWords campagne te beheren. Of je bent gewoon op zoek naar een partij waarmee je kan sparren om de campagne naar een hoger niveau te tillen.
Toch kunnen we ons voorstellen dat je nog twijfelt of Google Adwords uitbesteden aan een externe partij wel verstandig is. Het vergt een investering, je geeft inzicht in jouw bedrijfsresultaten en halen zij wel het maximale rendement uit mijn campagnes? Om direct die zorgen direct weg te nemen: Wij leggen haarfijn uit waarop de kosten gebaseerd zijn, bespreken maandelijkse face to face de voortgang, leveren meetbaar resultaat én sparren eindeloos over de ideale inzet van jouw marketingbudget. Heb jij een vraag die jij direct beantwoord wilt hebben?
Je belt ons via 070 – 82 00 348
De basis: Hoe werkt adverteren in Google Ads?
Eerst maar eens starten bij de basis: hoe werkt zoekmachine adverteren? Met een Google Ads campagne betaal je per klik voor een toppositie in de zoekresultaten van Google. Hierbij betaal je dus niks aan Google zolang er niet op je advertentie wordt geklikt. Klikt men wél, dan betaal je slechts een klein bedrag.
De prijs voor een klik varieert van €0,01 tot €3,00 per klik afhankelijk van de zoekwoorden waarop jij gevonden wilt worden. Door slim te adverteren in zoekmachines genereer jij relevante bezoekers naar jouw website, Uiteraard helpen wij je bij het kiezen van zoekwoorden die zorgen voor meer verkopen en contactaanvragen. Jij geeft daarbij zelf aan wat je maandelijks wilt uitgeven aan klikken via Google. Precies weten wat een Adwords specialist doet? Dat lees je hier.